Modul namijenjen za registraciju i upravljanje lojalnim potrošačima, odnosno kao marketinški alat koji za cilj ima povećanje povjerenja kod kupaca. Lojalni kupci se registriraju i izdaju im se kartice na osnovu kojih ostvaruju popuste na cijene nekih proizvoda ili usluga prilikom trenutnih kupovina ili im se dodjeljuju bodovi koji se mogu koristiti prilikom budućih kupovina.
Koristi koje poduzeća imaju uvođenjem kluba potrošača su mnogobrojna, a ona su:
- Prikupljanje podatka o svojim kupcima, koji se kasnije koriste kod donošenja poslovnih odluka
- Povećanje obima prodaje
- Zadržavanje postojećih i sticanje novih kupaca
- Smanjivanje promotivnih i reklamnih troškova
Glavne funkcije modula su registracija kupaca – članova kluba potrošača poduzeća, definiranje akcija i evidentiranje ostvarenih bonusa. Prilikom pokretanja akcije kluba potrošača, definira se iznos boniteta, odnosno vrijednost boda koji kupac ostvaruje prilikom kupovine. Na kraju definira se iznos bodova koje kupac treba ostvariti u određenom vremenskom razdoblju da bi dobio određen popust, odnosno povrat novca od svoje kupovine.